קורס שיווק לצלמים
יוצרים תוצאות
איך הידע שלי בשיווק אורגני ברשתות החברתיות עזר לי לייצר עסק צילום שמכניס לי מעל 40k ש״ח כל חודש??
את כל הדרך שלי אני חושפת בפניכם בקורס הדיגיטלי המדהים הזה!!
מה זה הקורס הזה?
הקורס ״ יוצרים תוצאות״ נוצר בהשראתכם!
מצאתי את עצמי בשיח עם כל כך הרבה צלמים כל יום בשאלות שקשורות לשיווק עסק הצילום שלהם:
איך מביאים עוד לקוחות לעסק הצילום? איך מעלים את כמות העוקבים באינסטגרם? איך גורמים ללקוחות פוטנציאליים לעקוב אחרינו באינסטגרם? איך יודעים מה להגיד? איך מתמודדים עם חסמים שיראו אותי בוידאו? איך יודעים לצלם ולערוך תכנים? מה נחשב לתוכן טוב שמביא לקוחות?
ועוד כל כך הרבה שאלות שאי ידיעת התשובה עליהן גורמת לתסכול עמוק, שכן היומן לא מספיק מלא המחירים נמוכים מדי כי אתם לא מאמינים שישלמו לכם יותר.
ותמיד אני נותנת תשובה אחת לכל מי שמתייעץ איתי:
כדי שיומן יהיה מלא, במחירים כמו שהייתם רוצים, אתם חייבים להיות מותג חזק בנישת הצילום שלכם!
וכדי להיות מותג חזק אתם צריכים לבנות קהילת עוקבים נאמנה וחזקה ברשתות החברתיות.
לכל זה קוראים במילה אחת- שיווק!
בתחילת הדרך שלי בעולם הצילום זה מה שעשיתי באופן בלתי מודע, בלי להבין שמה שאני עושה הולך לייצר הדים מאוד חזקים בכל מדינת ישראל בתחום הצילום!
וככה לגמרי ״במקרה״ בניתי קהילת עוקבים איכותית של עשרות אלפי עוקבים ולקוחות שסוגרים איתי צילומים לשנה קדימה במחירי פרימיום (בין הגבוהים שתמצאו היום בשוק צילום הילדים).
בקורס הזה אני הולכת ללמד אתכם בדיוק צעד אחר צעד מה עשיתי ועדיין עושה, כדי שגם אתם תוכלו להעתיק את מודל השיווק שלי לעסק הצילום שלכם ולהיות מותג מוביל בעולם הצילום! (וזה בכלל לא משנה מה נישת הצילום שלך, זה עובד אותו הדבר בכל נישות הצילום)
הנה הצצה קטנה למה שהולך בפנים:
מה לומדים בקורס?
חסמים שמונעים ממך לשווק
בחלק הראשון של הקורס אני הולכת לדבר איתכם על הסיבות שצלמים לא משווקים את עסק הצילום שלהם ונותנת דרכי התמודדות במטרה לשבור את החסמים שתוקעים אתכם במקום.
ההנחה המושתת על כל הקורס הזה היא שהתפתחות עסקית מגיעה יד ביד עם התפתחות אישית, ועל מנת להתפתח באופן אישי עלינו להתמודד עם השדים שלנו באומץ רב. בחלק הזה של הקורס זה בדיוק מה שאתם הולכים לעשות- להילחם בשדים בגבורה!
הקשר בין שיווק למכירות
בחלק השני של הקורס אני הולכת לדבר איתכם איך אתם יכולים ״לא למכור כלום״ בעזרת שיווק חזק. כלומר: איך לגרום ללקוח למכור לעצמו, איך לצמצם התנגדויות על מחיר, מרחק וכד׳ בשיחת המכירה בעזרת טכניקות שיווק שיעזרו לכם להקל על שיחות המכירה שלכם. בעצם נלמד את הקשר בין שיווק ומכירות!
מהניסיון הרב שצברתי הרבה מהצלמים טוענים כי הקושי הכי גדול שלהם הוא במכירות ואני הולכת להוכיח לכם שאין לכם שום קושי במכירות. הקושי שלכם הוא בשיווק! תוכן שמעביר מסרים מדוייקים לקהל היעד שלכם- יחסוך לכם את כל שיחות המכירה הקשות! תאמינו לי שאני יודעת על מה אני מדברת!
יצירת תוכן שיווקי חזק
בחלק השלישי של הקורס אני הולכת ללמד אתכם כיצד אתם מייצרים לעצמכם מערך שיווק אוטומטי כדי שלא תצטרכו להשתעבד ליצירת תכנים ושיווק ברמה היומיומית. אני אתן לכם כמה כלים שהולכים לחסוך לכם המון זמן, המון כאב ראש ובעיקר להפוך את השיווק שלכם לחזק ויציב בכמה שעות עבודה בחודש.
החלק השלישי הוא החלק הכי פרקטי כי פה אנחנו הולכים לייצר תוכן ביחד! אנחנו הולכים להתגבר על פחד של דיבור מול מצלמה, על הפחד הטכנולוגי של צילום ועריכת סרטונים, אנחנו הולכים ללמוד איך להעלות עוקבים באינסטגרם ואיך להעלות צפיות בסטורי שלכם!
אנחנו נלמד איך לדעת על מה לצלם תכנים, איזה מסרים אנחנו רוצים להעביר ובתכלס מה עובד ומה לא!
מה אני הבנתי שאתם כנראה עדיין לא?
אני לא אשת שיווק בהגדרה שלי. מה אני כן?! אני צלמת ילדים, אני מנחה קבוצות ליווי עסקי של צלמים, אני אמא, רעיה ואישה
אבל מעבר לזה יש לי דבר אחד חזק שלמדתי אותו במשך שנים רבות (ואפילו יש לי 2 תארים יוקרתיים בתחום):
הפסיכולוגיה האנושית!
עולם השיווק כולו מושתת על הבנת הפסיכולוגיה של הלקוח שלנו, והבנתה עוזרת לנו לדעת ולהבין איך עובד תהליך קבלת ההחלטות של הלקוח.
הקורס הזה הוא קורס פרקטי מאוד, עם משימות של ממש שיהיה עליכם לשלוח אלינו לבדיקה,
אבל מעבר להכל הקורס הזה הולך ללמד אתכם המון על הפסיכולוגיה האנושית, איך לקוח מקבל החלטה ברמה הפסיכולוגית ומה עלינו כבעלי עסק לעשות כדי לעזור לו בקבלת ההחלטה שהוא צריך אותי כצלמ/ת בחיים שלו 🙂
אני יודעת שחלקכם שקוראים את השורות האלה מרגישים תסכול גדול על העובדה שבחרתם להיות צלמים ולא אנשי שיווק ולמה אתם צריכים להתעסק בכלל בכל השטויות האלה של הפסיכולוגיה האנושית, שיווק, יצירת סרטונים וכד׳.
אז תנו לי להרגיע אתכם ולהגיד לכם:
שאתם ממש לא חייבים!
אתם יכולים להמשיך להיות אומנים, לצלם מה שאתם רוצים להנאתכם,
רק אל תשכחו לפני זה לשלוח קצת קורות חיים למקומות עבודה שיעזרו לכם גם להתפרנס
(מוזמנים לבדוק איתי גם אני תמיד מחפשת אנשי מכירות תותחים!)
ועכשיו בנימה רצינית, אם אתם רוצים להתפרנס מצילום
(או מכל עסק עצמאי בכל תחום שהוא)
אתם חייבים להבין בשיווק.
שיווק באנגלית זה: marketing, ובתוכה טמונה המילה ״מרקט״, כלומר ״שוק״.
המשמעות של מרקטינג היא שעלינו להיחשף לשוק, לגרום לכמה שיותר אנשים להכיר אותנו, לייצר קהילה, להיות באינטראקציה עם השוק שלנו.
יתרה מכך אני גם מבטיחה לכם שזה לא כזה מפחיד כמו שאתם חושבים.
בהתחלה זה ידרוש מכם קצת מאמץ, אבל אחרי כמה שבועות אתם תראו בעצמכם איך התכנים שלכם נוצרים ממש בקלות ואתם לא תרגישו עוד קושי בכל הנושא הזה.
אם אתם רוצים להיות בעלי עסק אתם חייבים ללמוד לשווק את עצמכם ואת העסק שלכם, לבנות את הביטחון העצמי שלכם ולהתחיל לעשות כסף מהצילום והרבה!!
כמה עובדות מעניינות שכדאי לכם לדעת
העלאת עוקבים
מאז שהתחלתי לייצר תכנים לשיווק עסק הצילום שלי בעמוד האינסטגרם, כל יום עולים לי בין 50-100 עוקבים חדשים בלי פרסום ממומן, משיווק אורגני בלבד (אני כן נותנת חיזוק בעזרת שיווק ממומן לפעמים, אבל באמת שהייתי יכולה להסתדר גם בלי)
פניות באינסטגרם
אני מקבלת כל יום כ30 פניות באינסטגרם לקבלת הצעת מחיר לסשן צילומים ו50% מהפניות נסגרות בלי שיחת מכירה, אלא בהתכתבות בלבד ויתרכה מכך: במחירי פרימיום בין הגבוהים בשוק. עד שהשיווק שלי קיבל תאוצה הייתי סוגרת את כל הפניות טלפונית, ברגע שהיומן התחיל להיות מלא ל3/4 חודשים קדימה עברתי לסגירה בהתכתבות בלבד.
התמדה
לא ראיתי תוצאות בחודש הראשון שהתחלתי לייצר תכנים. העליתי בין 3-5 תכנים בשבוע וכמות העוקבים והמעורבות בעמוד האינסטגרם שלי צמחו בהדרגה. זה התחיל מעליית עוקבים בודדים וככל שהתמדתי (על אף שלא ראיתי תוצאות מהר) העלייה בעוקבים הפכה להיות מאסיבית ויומיומית. בהתחלה רק 5%-7% המכמות העוקבים שלי היו נחשפים לסטורי שלי ולתוכן שאני מעלה לפיד ולאחר התמדה בטכניקת שיווק במשך מספר חודשים (שאותה אני הולכת ללמד אתכם בקורס) כמות הצפיות שלי בסטורי הגיעה לכמעט 80% מהעוקבים שלי ובנוסף גם אנשים שלא עקבו אחריי בזכות שיתופים של העוקבים שלי.
משברים
לאורך הדרך חוויתי לא מעט משברים בסגנון ״למה לעזעזל אני צריכה את זה?! אני עובדת כל כך קשה ואין תוצאות!״
ואז הבנתי משהו על החיים... גם הזוגיות שלי לא היתה כל כך חזקה בתחילת הקשר והפכה ליציבה אחרי כחצי שנה של עבודה זוגית. זה נכון גם לגבי עסקים. יהיו משברים וחרדות ותהיות, אלה שיתמידו למרות המשברים יהיו אלה שיצליחו בסוף!
כל יום אני מקבלת הודעות מצלמים ששואלים אותי למה זה לא עובד להם.
הם מתמידים, מעלים תוכן כל יום, פעילים בסטורי אבל אין תוצאות!!!
חשוב שתבינו שזה לא רק ההתמדה בהעלאת התוכן!
הכל קשור לאיכות התוכן והבנת הרובד הפסיכולוגי שטמון ביצירתו!
אתם צריכים לדעת להעביר מסרים מדוייקים לקהל היעד שלכם
לייצר סרטונים איכותיים וברמה גבוהה שתמשוך אנשים לצפות בהם עד הסוף
לייצר עניין בסטורי, בסרטונים ובטקסטים שאתם כותבים!
אני מבטיחה לכם שהקורס הזה יהיה התחנה האחרונה שלכם אם תיישמו אותו במלואו!
איך שליטה בנפלאות השיווק תעזור לך להרוויח הרבה יותר כסף בעסק הצילום שלך?
חשוב שתבינו ותפנימו: בלי שיווק אורגני חזק אי אפשר להביא את העסק שלך למצב של הכנסות גבוהות ויציבות.
אין אפילו טעם לשים כסף על שיווק ממומן אם אין לך שום כוונה להשקיע באורגני.
אני אסביר…
תדמיינו שראיתם פרסומת בעיתון של בגד מטורף שחלמתם להשיג כזה.
הלכתם למחרת לחנות וראיתם שחלון הראווה ריק, בקושי יש בגדים על הקולבים והמוכרת מדברת בטלפון על הספסל מחוץ לחנות.
האם יהיה לכם חשק להישאר בחנות ולראות מה יש לה להציע?
אני מאמינה שהתשובה שלכם היא לא….
עמוד האינסטגרם שלכם: הפיד והסטורי, הוא חלון הראווה של העסק שלכם!
אם תשימו כסף על שיווק ממומן ואנשים יכנסו לפרופיל שלכם ולא יראו שם פעילות, לא יראו אדם שכיף ושווה לעקוב אחריו, הם פשוט ינטשו!
אז גם אם אתם עושים שיווק ממומן אתם חייבים להמשיך להשקיע את מלוא המרץ באורגני כדי שהשיווק הממומן באמת יביא לכם תוצאות טובות!
כמה חודשים של שיווק אורגני טוב והדברים הבאים יתחילו לקרות לך:
קהילת אינסטגרם חזקה מאוד
תדמיינו שאתם עומדים על במה והגיעו מאות (או אלפי, או עשרות אלפי) אנשים להקשיב לך ומחכים שרק תגיד להם מה יש לך למכור להם. ככה בדיוק נראית קהילת אינסטגרם חזקה. תתנו מספיק ערך, עניין ובידור לקהל שלכם והם יהפכו מעוקבים ללקוחות משלמים. . עם קהילה חזקה אתם לא תצטרכו לפרסם שהתפנו לכם מקומות, או לעשות מבצעים מיוחדים כדי לסגור עבודה, אנשים פשוט יקנו מכם דרך הסטורי, דרך הפוסטים. הם יפנו אלייך לבד! ככל שתעלו יותר תוכן ובתדירות גבוהה יותר ככה תחזקו יותר את הקהילה שלכם באינסטגרם ותהפכו עוקבים ללקוחות משלמים (ולא סתם משלמים, משלמים הרבה וטוב…)
הרגישות למחיר יורדת ואתם יכולים לגבות מחירי פרימיום
כשאתם מעלים בתדירות גבוהה,תוכן חזק ואיכותי, סטוריז מדוייק כל יום, עדויות לקוח בתדירות גבוהה, אתם הופכים ישר ל……… מותג! מה זאת אומרת מותג? זאת אומרת שמהרגע שתופסים אותך כבעל מקצוע מהשורה הראשונה, אדם מעניין ברמה האישית, אחד שיודע לייצר אומנות וגם תוכן איכותי, אנשים יתחילו לתפוס אותך כ״מוצר איכותי ויקר, ששווה כל שקל״! ברגע שהפכת למותג גם אם תגבה את המחיר היקר ביותר בשוק – הרגישות למחיר תרד ב80% לעומת אותו מחיר אצל צלם לא שהוא לא נחשב ״מותג״. אז שווה לתת גז על השיווק תקופה מסויימת כדי לגבות מחירים יקרים בלי שיתווכחו איתכם?! אני חושבת שכן!
אין צורך בשיחות מכירה ארוכות ומלאות בהתנגדויות!
מותג לא יחווה כמעט התנגדויות בשיחות מכירה! נדיר שתשמעו ״יקר לי״, כי אף אחד לא מצפה שתהיו זולים, נדיר שתשמעו ״רחוק לי״ כי אנשים יהיו מוכנים לבוא אליכם לכל מקום העיקר להצטלם אצלכם. שיווק אורגני טוב פשוט יביא אתכם למצב שהיומן שלכם יהיה מלא (אצל אחד מלא זה לקוח כל יום ואצל אחר זה 3 לקוחות בשבוע. כל אחד ומה שמתאים לו) וברגע שהיומן מלא לכמה חודשים קדימה אין צורך כמעט לקיים שיחות מכירה ואפשר לסגור דברים בהתכתבות. כי שיווק טוב יגרום לקהל שלכם להרגיש שהוא כבר מכיר אתכם, אין לו צורך בשיחת מכירה כדי ״להתרשם״. הוא כבר התרשם! ואחד היתרונות הגדולים בעיניי לשיווק אורגני חזק זה האפשרות לגבות מחירי פרימיום!
תראו בעצמכם, איך בלי מאמץ אני גובה מחירי פרימיום, לא מתמודדת עם התנגדויות, אנשים מוכנים להגיע אליי מכל מקום בארץ בלי להתווכח.
ככה זה יראה גם אצלכם כשתעתיקו את שיטת השיווק שלי לעסק הצילום שלכם!
קבלו הצצה לסילבוס של הקורס:
בפרק הזה נבין מה הקושי הכי גדול שלכם בכל הנוגע לשיווק העסק שלכם ומטרת הפרק היא לעזור לכם להבין מה הקושי האמיתי שלכם וכיצד לפתור אותו ולהתגבר עליו על מנת להתחיל להניע את השיווק בעסק.
קיימת איזשהי הנחת יסוד מוטעית שלבוא לצלם מקצועי זה בגדר מותרות בלבד. אבל אני לא מאמינה בהנחה הזאת כלל, להפך, אני חושבת שלבוא לצלם מקצועי (לא חשוב בכלל למה: צילומים לעסק, משפחה, וגיות, אופנה וכו׳…) זאת חובה לכל אדם שרוצה לקדם את עצמו , לכל אדם שאוהב את עצמו, את העסק שלו ואת המשפחה שלו. ובפרק הזה אני אלמד אתכם איך להנגיש את ההנחה הזאת לקהל העוקבים שלכם שיבינו אחת ולתמיד: צילומים מקצועיים זה לא מותרות!!
בפרק הזה אנחנו נדון בשיווק מנקודת מבט קצת שונה. אני אלמד אתכם בפרק הזה אך לייצר צורך אצל קהל היעד שלכם, גם אם לפני כן לא חשבו על הצורך של לשכור שירותים של צלם מקצועי. אנחנו נלמד על סוגי השיווק השונים ונבין כיצד אנחנו מיישמים כל אחד מסוגי השיווק בעסק שלנו. נלמד כיצד אנחנו משלבים צוכן אישי בתוך תכנית השיווק שלנו וכיצד אמור להיראות פיד האינסטגרם שלנו במטרה להפוך אותו לחלון הראווה של העסק שלנו.
אנחנו נלמד כיצד לכתוב בצורה שיווקית בפוסטים שלנו, וכיצד ניתן להפוך את הצילום לפרנסה העיקרית שלכם!
הפרק הזה מאוד עשיר בידע ומכיל המון תוכן חשוב ומועיל!
בפרק הזה נבין את הקשר בין שיווק למכירות ונלמד טכניקות מדהימות כיצד לייצר תוכן שיקל עלינו בשיחות המכירה, כיצד נייצר תוכן שמקטין משמעותית את כמות ההתנגדויות שאנחנו שומעים בשיחה וכיצד להגדיל את כמות הסגירות שלנו בעזרת יצירת תוכן מדויק שיגרום לנו ״לא למכור כלום״ אלא לגרום לאנשים לרצות לסגור איתנו בלי שנתאמץ!
בפרק הזה נבין איך להתחיל להניע את כל עניין השיווק בעסק שלנו. אני אעזור לכם לעשות את הצעד הראשון (או הצעד הראשון המדויק!) בעולם השיווק ברשתות החברתיות. אנחנו נלמד איך לדייק את קהל היעד שלנו, איך להשיג עוקבים חדשים ולהפוך את העוקבים הקרים לעוקבים חמים שיהפכו ללקוחות משלמים.
בפרק הזה נלמד איך לייצר מערך שיווק אוטומטי בלי להשתעבד לשיווק ויצירת תכנים ברמה היומיומית. במילים אחרות בפרק הזה נלמד כיצד בונים תכנית שיווק אוטומטית.
הפירוש של שיווק אורגני הוא שיווק שלא משלמים עליו כסף, להבדיל משיווק ממומן שכולנו מכירים. שיווק אורגני הוא הבסיס לכל עסק מצליח. אי אפשר לעשות שיווק ממומן כשהשיווק האורגני שלנו גרוע, אחרת הממומן לא יתן לנו באמת תוצאות שיכניסו לנו כסף. לכן בפרק הזה נלמד איך להגי
בפרק זה נלמד כיצד להשתמש בסטורי כדי לייצר קהילה ולהפוך אותה ללקוחות משלמים. אנחנו נבין מה גורם להעלאת הצפיות בסטורי, איזה תוכן אנחנו אמורים להעלות בסטורי, איך משתפים תוכן אישי ואיך עובד האלגוריתם של הסטורי במטרה לייצר יותר צפיות ויותר אינטראקציה.
שאלות נפוצות
ברור!!! למה לך לעבור שנים של תסכול וניסוי וטעיה אם כל התהליך המדוייק מוגש לך עכשיו על מגש של זהב?!
אם הסיבה שבגללה אינך מוכנה לדבר למצלמה היא מטעמי דת/ צניעות אז כן אני מלמדת בקורס גם איך לייצר תוכן בלי הצורך לדבר למצלמה. אבל אם הסיבה לכך היא חוסר ביטחון, בושה וכד׳ הקורס יעזור לך להתגבר על חסמים אלה. הדבר שהכי כואב לי בעולם זה כשצלמים מוכשרים לא מצליחים להתפתח עסקית כי הם מתביישים להיחשף. בכל מקרה, מה שלא תחליט/י הקורס מלמד גם יצירת תכנים בלי הצורך להחשף למצלמה.
כן. לאחר רכישת הקורס תקבלו במייל קישור לקבוצת ״מחנה האימונים״ של הקורס. שם תוכלו לשתף בשאלות שלכם ובמטלות שלכם על מנת לקבל משוב.
הקורס מוקלט מראש ותוכלו לצפות בקורס הזה כמה פעמים שתרצו ללא הגבלת זמן
אז מי אני בכלל?
נעים מאוד, אני אלכס ביטון, בת 36, נשואה לאבירם ואמא ל2 קטנטנים- נועם וליאן.
אומנית בנשמתי, נושמת צילום אך עם זאת אשת עסקים מפולפלת.
בשנים האחרונות הדרכתי אלפי צלמים בארץ ובעולם בתחום הצילום והעריכה, שיווק אורגני וניהול עסק צילום. עזרתי למאות צלמים להפוך את האומנות שלהם לעסק שמכניס כסף.
ממסלול ברור וידע של אקדמיה ותארים, מעבודה נוחה בשכר גבוה,
הגעתי למסלול שהיה ברור לי בסתר לבי כל חיי- לעסוק באומנות שלי
וליצור ממנה עסק רווחי ללא תקרת זכוכית.
כי כולנו מכירים את המשפט הידוע- ״תבחר בעבודה שאתה אוהב ולא תצטרך לעבוד יותר אפילו יום אחד בחייך״.
כיום אני מלווה עשרות צלמים בתחום האומנותי והעסקי במטרה לעזור להם ליצור מותג מנצח ולפוצץ להם את היומן בלקוחות.
אני מזמינה אותך להצטרף לקהילה שלי ולהפוך את עסק הצילום שלך למותג פרימיום!
אני מאמינה בעבודה קשה, התמדה ואומץ.
כי כשיש לך את כל אלה- השמיים הם הגבול!
© 2023 All Rights Reserved to Alex Bitton.